niedziela, 12 lutego 2012

Paryż!

Długo musieliście czekać na ten post, ale proszę bardzo: oto on!

Pierwsza porcja zdjęć z Paryża :-)

Żeby było Wam (i mnie) łatwiej podzieliłam te fotki na różne miejsca, ale w dzisiejszym poście, na powitanie - ogólny rzut na to piękne miasto - stolicę Francji :-DDD

Już napisałam w poprzednim poście (Podróż do Paryża) jak trafiliśmy w nocy do hotelu - dzięki pomocy dostawcy pizzy! Jeśli chcecie poznać całą historię zapraszam do poprzedniego postu.

Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają. Oto one:
 
 
                                                         (w oddali Bazylika Sacre-Coeur)

 
 
(sklep Chanel!!!)

(wycinek z kilkupiętrowego sklepu Disneya!)

A oto... Academie Nationale de Musique (Narodowa Akademia Muzyki) czyli Opera Garnier, gdzie według wszelkich źródeł mieszkał prawdziwy... Upiór z Opery :-DDD

 
 

A przy tym placu mieszkał... Fryderyk Chopin! Na kolumnie figura Napoleona.


 
 
 
 
                                                           (św. Joanna D'Arc na koniu...)

                                                        (i coś w stylu London Eye :-D)

                                                       (przepiękny kościół św. Magdaleny)
 

Oto pierwsza porcja zdjęć z tego cudownego miasta, którego uroki dopiero poznacie oglądając kolejne zdjęcia.

Nie martwcie się, będzie post poświęcony Wieży Eiffla :-D

Proszę o komentarze.

Emmy

2 komentarze:

  1. jeju piękne są ! Jak ja marzę tak pojechać!

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, Paryż <3
    też muszę się tam w końcu wybrać

    / http://emilka-obiektywnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń