niedziela, 4 grudnia 2011

Błękitna Laguna

Pierwszą dawką zdjęć z Grecji na dziś jest post pt. Błękitna Laguna.

Ona jest rzeczywiście błękitna, a właściwie to tylko tak wygląda z daleka, ponieważ....

.... woda jest tak przezroczysta jakby jej nie było!

Te wspaniałe widoki mogłam podziwiać gdy udaliśmy się na wycieczkę na tzw. "Zamek Piratów".

Niestety nie mam tak dużo zdjęć zamku na których byłyby same mury, na prawie wszystkich jestem ja lub ktoś inny, a nie wszystkie da się dobrze wykadrować...

Ale myślę, że to wystarczy:

 
 
 
 
 
 
 
 

Najlepsze jest to, że gdy przypominam sobie jak przyjemnie było wejść do tej wody to sama nie wierzę, że rzeczywiście tam byłam!

Jak dla mnie Grecja jest cudna!

Em

4 komentarze:

  1. piękne krajobrazy! Zdjęcia są prześliczne, ta woda bardzo dodaje uroku !

    OdpowiedzUsuń
  2. oh tak... tam było cuuudnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę są tam piękne widoki. Wiem co mówię. Moje oczy nadal wspominają te piękne scenki.

    OdpowiedzUsuń