środa, 10 sierpnia 2011

Warszawa cz.1

Oto zdjęcia z mojego 2-dniowego wypadu do Warszawy.

To 1 część tych zdjęć, ale to tylko początek pierwszego dnia.

Te zdjęcia są z 30 kwietnia 2011.
 


                                                      pomnik przed pałacem w Wilanowie

                                                       jedne z drzwi  pałacu w Wilanowie

                                                          te same drzwi (w przybliżeniu)

                                                                  pałac w Wilanowie

                                                           orzeł na słupie koło pałacu

                                                    pomnik "Leda z łabędziem" koło pałacu

                                                         pałacowy "Ogród Chiński"

                                                         altana w "Ogrodzie Chińskim"

Niedługo dodam część drugą zdjęć :-)

P.S. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i proszę o więcej ;-)

Emmy






2 komentarze:

  1. Tyle razy przejeżdżałam, czy nawet byłam kilka dnie w Warszawie i nigdy nie miałam czasu,żeby rozejrzeć się po niej dokładniej. Najbardziej chciałabym zwiedzić pałac w Wilanowie. Może kiedyś ...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warszawa jest piękna, niewątpliwie, pałac w Wilanowie również, warto go zobaczyć, naprawdę. Jestem pewna, że kiedyś się uda, i dziękuję za komentarz.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń